DIN EGNA FOTOTAPET

Godmorgon på er! :)

Idag när jag vaknade så var det till min förvåning fint väder, för jag hade väntat mig regn. Jag vill få tillfälle att använda min nya jacka, och det kan jag bara göra om det är kallt och dåligt väder någon dag, men jag ska inte klaga när det väl är fint! Vi ska snart ha idrott och jag längtar faktiskt. Jag tycker att det är så himla skönt att vara ute och jag är ivrig att få röra på mig. Fast det blir nog kallt, om jag har tur så har jag en tröja i skåpet.

Något som jag tycker är väldigt fint och som jag vill ha i framtiden är fototapeter. Photowall har ett stort utbud och tapeterna kostar runt 1000-3000 kr styck. Man kan även ladda upp en egen bild och skriva in måtten på väggen där man vill tapetsera. Hur coolt vore det inte med ett fotografi som man tagit själv på väggen?

image760
image761
image762

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback