MEST AKTIVA

                                                             image474

Kolla vad jag möttes av när jag skulle logga in. Jag är visst med på mest aktiva-listan. Där trodde jag aldrig att jag skulle hamna, för det är inget som jag strävar efter. Men det var ju kul! :) Beror helt på att jag var sjuk igår så det blev en hel del inlägg då.

Andreas sa nyss till mig att han tycker att jag ska skriva lite mer om killkläder, jag ska nog ta och börja göra det. Jag kan ju inte enbart rikta min blogg mot tjejer fast det är flest tjejer som läser.

Kommentarer
Postat av: kussen<3

jag hoppas jag har bidragit till att flera läser den och att du har hamnat på listana , älskar dig .... puss

2008-03-07 @ 17:43:41
Postat av: Anonym

VA KUL ANNA :D .
Du har uppfyllt din dröm :)

Ha en kanonhelg, du är superbra!
Kram

2008-03-08 @ 12:13:19

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback