JAG FICK MIN EFTERLÄNGTADE VINST IDAG

Jag fick post idag, post som jag väntat länge på! Det var min vinst från Alexandra. En goodie-bad med svart tema. Passar mig för jag tycker jättemycket om svart.

                        image515

Goodie-bagen innehöll:

♥ Jacka
♥ Skinnhandskar
♥ Leggings
♥ Långa strumpor
♥ Kneetights
♥ Kuvertväska
♥ Linne från Frank Dandy

Jag fullkomligt älskar jackan. Har verkligen velat ha en svart skinnjacka, men inte fått köpa någon för mamma eftersom att jag redan har en brun som jag aldrig använder. Jackan jag fick nu ser precis ut som en skinnjacka, fast den inte är i skinn och eftersom att den inte är i skinn så är den inte så stel som skinnjackor kan vara. Helt perfekt!

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback