FAVORIT I REPRIS

                                              image547

Denna har ni sett här på bloggen innan, men det skadar väl inte med en favorit i repris?
Den kommer från Asos och kostar £25.

Modevisningen igår var jättebra. Vi får verkligen något att bita i nästa år när vi ska hålla i den. Kommer säkert bli jättekul men det krävs mycket arbete.

Idag känner jag mig sjuk. Har riktigt ont i halsen och i hela kroppen. Tror inte det blir någon träning för mig idag heller för jag ska med mamma på stan och sen vill jag bara vila. Måste plugga till ett prov i morgon med.

Kommentarer
Postat av: Anna

Den är verkligen snygg!!
Hoppas du kryar på dig!
Kram kram

2008-03-19 @ 12:59:31
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: anna

svar: ja precis. det är inte kul att hela tiden kommentera folk som man aldrig får svar tillbaka ifrån. har ställt frågor till kenza hundratals gånger, men aldrig fått nåt svar.

jag gillar verkligen din profilbild förresten :)

2008-03-19 @ 13:25:38
URL: http://addspirit.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback