DISNEY COUTURE - KÄRLEK

                                                    image467
Supersött halsband från Disney Couture. Det finns att köpa hos Kyss Johanna för 425 kr. Kedjan är 60 cm lång och inuti berlocken finns Tingeling.

Jag tycker att det är så himla fint med medaljonger som man kan öppna och ha en bild i, men jag äger tyvärr inget sådant halsband själv. Om jag hade mer pengar än vad jag har så skulle jag absolut köpa detta halsband. Tycker att det är helt underbart. Så är det jättelångt kvar tills jag fyller år med. Skit också.

Kommentarer
Postat av: aalexandra

jag vill blogga om nått men kommer inte på nått ^^

2008-03-06 @ 19:46:16
URL: http://lolabrin.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback