Uppdatering

Blir ingen shopping för vi ska åka buss med Lingmerths istället för tåg som det var tänkt. Men det blir hockey iaf. :) Jag har fått ett uppdrag av min kära kusin Jenny. Hon vill att jag ska leta efter fina svarta väskor som hon kan köpa, så jag ska snart göra det.

Idag har Jens, Agneta och Alice varit här på middag. Det var mysigt. Vi bjöd på fläskfilégryta med ris och kladdkaka till efterrätt. Var riktigt gott.

Jag saknar min Jalle. Har inte hört av honom på ett tag nu för hans mobil är urladdad och han är hos Nisse, så han kan inte ladda den... :/

Nu ska jag kolla på antikrundan från Älmhult (inspelat). Vet inte när de ska visa här ifrån Tranås, men det blir väl sen någon gång.

Puss

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback