Stop using plastic bags

                                                        image252

Jag har faktiskt sagt det till mamma, att vi ska sluta köpa nya kassar varje gång som vi handlar. Jalles mamma har alltid med sig en kasse som hon lägger maten i vilket jag tycker är väldigt bra! Påsen på bilden finns hos Topshop och kostar £3.

Ikväll ska jag med pappa till Jönköping och titta på när vårt älskade Hv71 möter Luleå. Jag tror och hoppas att de vinner! Åker vid 17:00 och matchen börjar 19:00, det tar oss ungefär en timme dit och så gillar vi att vara ute i god tid så vi kan kolla på uppvärmningen med. Vi brukar inte komma hem förens sent, runt 22:30, så jag bloggar nog inget mer ikväll.

Vill bara passa på att tacka för alla fina kommentarer. Det värmer. ♥

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback