Solen är framme idag

Äntligen lite sol som lyser på mig.

Innan på lunchrasten var jag och solade solarium. var länge sen som jag gjorde det men jag känner att jag vill komma igång igen. Vill träna och bli brun till sommaren! Min träning drar igång nästa vecka med, hur bra som helst!

Ska snart ha prov i marknadsföring. Det känns inte som att det kommer vara några problem men jag känner mig ändå lite osäker, har inte övat så mycket men jag har heller inte behövt. Kommer verkligen bli missnöjd om jag inte får mvg, men jag tror att jag kommer få mvg i betyget i alla fall för jag har gjort så bra ifrån mig innan.

Och tre sista ord till min älskling.
JAG ÄLSKAR DIG.

Puss


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback