Shoppa på lördag? Hoppas!

Jag funderar att fråga mamma och pappa om vi inte kan åka till Linköping eller Jönköping och shoppa på lördag. Så får Jalle följa med också. Kan nog vara jättemysigt!
Jag vill kolla på den rosa tröjan från Lindex och jeansen. Jag har fortfarande mycket julklappspengar kvar, tror jag.

Plagg som jag är i behov av nu är i alla fall:

En hög svart kjol
Stövlar - jag måste hitta ett par!
Min kompis Petra har ett par som är perfekta, precis sånna som jag vill ha. Vi pratade några ord om ifall jag skulle få köpa dem av henne för de kändes inte 100 för henne. Jag hoppas men tror inte att det blir av... så min eviga jakt kommer nog att fortsätta. Kan inte någon bara trolla fram 1 par stövlar åt mig? Snart ger jag upp och traskar runt i trasiga skor och tycker synd om mig själv.
Svarta jeans
Eventuellt en cardigan

                    
                        image224
Jag fick sms innan om att det jag har beställt från Ellos finns att hämta på en mack nu. Hämtar det troligen i morgon eller på onsdag. Jag vill ju ha mina kläder! Det är alltid nervöst att se om de passar eller inte.


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback