Mattankar

                       image186

Var nyss med Aneby-tjejerna och drog en pizza på Shalom, gött men det blir alltid äckligt efter ett antal nertvingade tuggor. Jag åt en halv. För ovanlighetens skull köpte jag inte en barnpizza så det var nog därför.

Varför är det alltid så? Att man kan vara jättesugen på något, men sen när man ätit det så ångrar man sig?

Något som jag aldrig tröttnar på är i alla fall gröna vindruvor, passionsfrukt och juice. Det skulle jag allvarligt kunna leva på, eller nej, grillad kycklig behövs med. Men det är i princip allt jag behöver i matväg.

Här om dagen så jämförde jag Jalle med en grillad kyckling. Jag hade varit och handlat med mamma och hade den härliga nygrillade skapelsen i händerna och ägnade en stund åt att bara lukta på den. Det luktar så jäkla gott, precis som Jalle. Kycklingen luktar till och med lite som honom, på något vis.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback