Halva skolveckan har gått

Ja, så är det. Snart är onsdagen förbi också. Ännu närmare fredag vilket jag är väldigt glad för. VILL HA FREDAG NU! Som ni kanske har förstått kommer min älskade då, annars skulle jag inte vara fullt så glad.

Skolan var ganska så lugn idag. Vi satt i aulan i två timmar och lyssnade på en kille som pratade om spelberoende och om mobbning på Internet. Det var intressant och blev inte så jobbigt att lyssna på för killen som pratade hade själv spelat mycket och var insatt. Dessutom var han rolig och då är det lättare att hålla sig vaken. Men jag satt och blundade lite några gånger. Tröttheten kommer alltid smygande när man sitter länge i aulan och lyssnar.

Nu måste jag skriva lite på en novell som ska vara klar i morgon, jag är nästan klar, måste bara hitta på ett slut med. Om en timme ska jag och Petra ner på stan en sväng och sen träna Step Up. Ska bli kul :)

Det blir inte så mycket bloggande nu, jag känner inte riktigt för det... svänger upp och ner.

Puss

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback