Fyf*n för vädret just nu

Jag har ett ord för dagens väder, PISSVÄDER!

Jag vaknade av att det snöade, vad trevligt tänkte jag, men jag ångrade mig så fort jag kom ut. Den så kallade snön smälte så fort den rörde vid mig, min cykel och marken. Det blev en blöt färd till skolan. Resten av dagen har bestått av slask, slask, blöta skor och åter slask. Jag slutar nu men jag vill inte cykla hem för det spöregnar, jag ska skriva till Petra och fråga om jag kan cykla hem till henne istället. Snälla var hemma.

Kommentarer
Postat av: Jonis

Jaa.. vädret är inte mycket bättre här.. i förrgår så REGNADE det.. Det sjuka var att dagen innan var det -8, sen då
var det +0.5 typ :/ O nu ligger det bara kring nollan också..

2008-01-25 @ 14:27:33

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback