Bra dag idag, bara för att min älskling kommer

Äntligen. Äntligen är det fredag. Jalle kommer till mig idag vid klockan fyra. Det har varit ett himla cyklande fram och tilbaka hem idag. Var hemma på hålet innan och duschade och gjorde mig lite fin. Är tillbaka i skolan nu för en sista lektion på en och en halv timma, sen ska jag cykla hem igen och byta kläder.

Är så himla glad för att älsklingen kommer idag. Känns som att det var så länge sen som vi var med varandra. Han är på väg nu. <3

Hockeyn igår var ganska så rolig. Hv71 gjorde en jättebra match med tanke på att de hade 6 av sina nyckelspelare borta, inklusive Jämtin, Melin, Ledin. Dessutom så fick Hv71 sina spelare utvisade hela tiden, jämför bara Hvs 34 utvisningsminuter, varav 20 minuter i andra perioden, mot LHCs 12! Stefan Liv storspelade i mål med. Det var han som räddade allt. Matchen gick till förlängning men slutade sedan 1-1. En rättvis seger.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback