4 dagar kvar

Dagen har varit bra. Jag vaknade vid halv sju och trodde bara att jag sovit halva natten, men det var bara att stiga upp. Engelska och matte var först på schemat, det är soft. Nyss var vi och åkte skridskor uppe på Bredstorp. Det var kul, första gången som jag åkte idag. Helst så ska man ha med sig varm choklad och någon god macka som man kan fika med och ha det mysigt, men det passar sig inte riktigt på idrottslektionen. Jag råkade trycka in min tumme hårdare än tänkt när jag skulle ta Julia, så jag fick asont i den. Trodde att jag brutit den först, men kunde röra den som tur var. Den känns okej nu.

Ska ha spanska om 10 minuter, sen ska jag hem och ta det lugnt fram tills halv sju för då ska jag cykla till Julia. Vår träning börjar idag! Gissa om jag är glad för det. Ska bli jätteskönt att komma igång och röra på sig igen. Jag har längtat.

Idag är det 4 dagar kvar tills min älskling kommer till mig. Det är jag med glad för. Så himla skönt när man börjar på veckan då han ska komma.

Nu måste jag gå...
Pusspuss


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback