24 timmar kvar

    image150

Nu är det snart 24 timmar kvar tills Jalle kliver på tåget till mig. Underbart.


Idag är det den längsta dagen på veckan, iaf så känns det som det. 4 lektioner innan lunch och två lektioner efter, mellan de sista två är det dessutom ett hål på 1 timme. Sådär lagom kul.

Det har varit mycket prat nu om att vi ska välja kurser och inriktning, jag vet vilka kurser men inte vilken inriktning. Ska i alla fall välja Matte B, Matte C och Engelska B, sen så vill jag läsa 2 steg till i spanska men det är inte säkert att jag får det för vi som går Handel har inte språk på schemat vilket är helt sjukt för det är ju jätteviktigt. Jag måste prata med rektorn sen när han kommer och informerar oss sista lektionen idag, för jag vill ha utökat program.

Jag vill gärna fortsätta med spanskan för jag tror att jag kan ha nytta av den och det känns mycket bätte på lektionerna nu när vi har en ny lärare. Men om jag inte kan fortsätta med det så vill jag nog läsa typ Webbdesign och Rättskunskap. Det kan nog vara kul. Allt är lite osäkert just nu så jag får se hur det blir med allt.

Ikväll blir det hockey i Linköping, LHC - HV71. Jag hoppas på seger för Hv, såklart!
Jag och min pappa ska hämta Petra och hennes pappa vid 17:15, sen går bussen från stationen vid 17:30. Kommer bli kul. :)


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback