Ska beställa filmer på Ginza

Pappa hade ett presentkort på Ginza på 189 kr så nu ska jag beställa Just My Luck, Djävulen bär Prada och Imagine Me & You. Jag gillar komedier. :) Men det krånglar som vanligt när man ska göra något. Jag blir så trött.

Nu har en till sak hänt som gjort denna dagen bra! Julia hittade min vante som jag tappade påväg hem från skolan igår.

Så nu är alltså detta min fredag

- köpt stövlar av Petra
- Vunnit en tröja av Alexandra
- Julia har hittat min vante
- jag ska beställa filmer
- jag ska beställa ett linne från H&M, om vi mot förmodan inte åker med Petra till Linköping imorn.
- Jalle kommer till mig!

Kommentarer
Postat av: kussen

vad roligt att du äntligen vann något nu har du både tur i kälek och i spel hahaha ... hoppas helgen har varit mysig
älskar dig kram

2008-02-03 @ 16:29:16

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback