Shoppingplaner

Som jag berättat innan så ska jag med min älskling och shoppa på lördag nästa vecka. Det som jag ska titta efter är:

Jacka och mörkblåa jeans - liknande dessa som Kenza köpt från Cubus och H&M. Jag tycker bara att det är så störande när man sett något som man verkligen vill ha och vet att någon annan går runt med det, så kommer jag säkert inte hitta dem själv eller så kommer det inte finnas i min storlek.
Sjalar - som jag skrev om i inlägget nedan.
Säng - ska köpa mig en större säng från Ikea, troligtvis en 1,20 för just nu får jag och älsklingen dela på en 90 säng när han är hos mig. Fast det funkar det med!
Svart cardigan - har en fin tunn men den har släppt i sömmarna under armarna så det är hål där nu. Jättekul.
Skor - antingen pumps eller ett par tygskor.

Jag kommer säkert att komma hem med mer saker, eller kanske mindre om jag verkligen har otur, men det brukar ju bli mer! Jag längtar så himla mycket tills helgen, därför skriver jag så mycket om det redan nu. Ni får helt enkelt stå ut!

Jag fick min lön idag, 1020 kr! Inte illa för att jobba någon gång efter skolan ibland bara. Känns bra att det verkligen visade sig denna gången att jag jobbat, för ibland har jag bara inte orkat fast jag jobbat i alla fall.


Vill du tipsa mig om något snyggt klädesplagg som du köpt/vet finns så får du jättegärna göra det!


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback