Nybliven mamma

                       image373


Jennifer Lopez
har nu äntligen blivit mamma. Till en pojke och en flicka enligt sajten People.com. Flickan föddes 10 minuter före pojken och de båda mår hur bra som helst. Nu ska hela familjen Anthony-Lopez dra sig tillbaka till deras stora mansion på Long Island som precis är färdigrenoverat med en ny barnkammare för 1 miljon dollar!

Bild och text från Posh24.

Jag tycker att Jennifer är så himla söt! Spännande det måste vara att få tvillingar första gången man får barn. Dubbelt upp liksom!

Kommentarer
Postat av: ullisar

å alla gravida är såhär fräscha hela tiden... det är helt normalt ;) jag var exakt så här snygg hela min bärabäbiimagenperiod - NOT! men det är nog för att jennifer har en dyr designad klänning på den här bilden. hemma kanske hon också plufsar i mysbyxor och kattsweater?!

men jag gillar din tanke, bättre tvillingar första gången än andra. eller tredje. eller så. :)

tjo!

2008-02-24 @ 14:21:52
URL: http://akirllu.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback