LÄNGTAR

Åhh, jag kan inte sluta tänka på nästa helg! Det ska bli så himla kul att få åka iväg och shoppa, älsklingen får faktiskt stå ut med mig när jag ska prova kläder. Men det vet jag att han kommer göra för han är bäst. Jag hoppas bara att han hittar något med så att inte bara jag kommer hem med massa kassar. Jag är verkligen helt inne i det som jag ska köpa! Jag bara älskar allt! Skrev nyss ut bilder på allt som jag ska köpa så jag kan visa honom sen och lättare hitta det i affärerna. 

        image378

Förresten, ni har väl inte glömt bort Zylber som jag skrivit om tidigare? De har jättefina smycken till kanonpriser och dessutom gratis frakt. Om man blir medlem så kan man värva sina vänner och få 25 kr att handla för/per person som man värvar!

Dessa smycken ovan är de som jag kunnat beställa hem helt gratis tack vare er!
Jag vill verkligen ha en brosch därifrån, men jag får vänta och se om jag lyckas värva någon så jag kan beställa den.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Riktigt fina smycken :) Hoppas du får en härlig lördag!

2008-02-23 @ 11:51:41
URL: http://glooria.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback