JAG VANN!

Det är verkligen inte ofta som jag vinner något, men så nyss när jag gick in på min blogg så får jag se att jag har vunnit tröj/klänningen som man kunde vinna hos Alexandra!

Så här ser den ut.

Den här fredagen har börjat så himla bra! Jag var nyss och åt lunch med Petra och köpte stövlarna. Jag får dem för 350 kr istället för 390 kr för att hon har använt dem lite innan. Hur bra som helst! De är lite svåra att få på men när de väl sitter så är de asbra. Så kommer min kärlek till mig sen som jag har längtat hur mycket som helst efter. :)

Kommentarer
Postat av: Tillan

tack för din kommentar i min blogg :) detsamma

2008-02-01 @ 16:07:22
URL: http://tilamao.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback