Illamående

Mitt mående sjönk precis rakt ner. Ett grönt äpple var boven i dramat. Jag tänkte att jag skulle vara lite nyttig när jag kom hem från träningen så jag tog ett äpple och ett glas med min favoritjuice ananas och apelsin, men efter nästan hela äpplet blev jag illamående och nu har jag fått huvudvärk med. Toppen. Smart av mig att sitta här tänker ni säkert, men vad ska jag annars göra? En liten stund till blir det här, sen förflyttar jag mig till min underbara säng.

Egentligen det enda som riktigt kan muntra upp mig är min älskling, så här kommer en bild på oss två. Han ser så himla liten ut när han ligger så, men det är han inte. Han är stor min kärlek, blev ju man i söndags. Haha :)


                                                                                                                                                                   


Kommentarer
Postat av: Svea

sv: okej, jag tycker hon är grymt grymt bra :) härligt att se henne i verkligheten :)

Söt du & din pojke är :)

2008-02-18 @ 21:26:10
URL: http://retarded.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback