Försov mig

Jag började dagen med att försova mig. Härligt! Som tur var skrev Pernilla ett sms och väckte mig och vi hade hål när jag vaknade så jag missade bara en lektion. Jag tror att det var något som gjorde så att jag försov mig för jag var så himla trött igår. Jag hade ställt klockan men den ringde inte. Konstigt nog... Jag kom lagom till idrotten där vi boxades, det var kul men inte alls så jobbigt som jag trodde att det skulle vara.

                      image349

Bild från Roberto Cavallis visning på Milanos modevecka. Jag tycker att klänningen är alldeles för urringad, men jag gillar mönstret! Sånt vill jag se mer av i vår och sommar!


Kommentarer
Postat av: Paulina

jaa verkligen ååh gud så fint du lyckades med bloggsidan..

2008-02-19 @ 18:08:50
URL: http://Yessi1990.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback