LÅNGT INLÄGG OM EN LÅNG DAG

Dagen har varit lång och fullpackad med saker att göra. Jag klev upp vid åtta eftersom jag alltid har sovmorgon på torsdagar. Det är verkligen behövligt! Efter de vanliga morgonsysslorna bar det av till skolan tillsammans med Julia, sen vidare till Lagos Skinn & Väskshop. Vi visade honom hemsidan som vi gjort och han verkade vara riktigt nöjd! Vi var där i lite mer än en timme och gick igenom allt samt tog kort på resväskor och annat i butiken. Sen var jag tvungen att cykla till skolan för jag skulle ha möte med min mattelärare. Vi satt i nästan två timmar och gick igenom massa uppgifter och lite som jag missat när jag varit sjuk. Nu känns det som att jag är på banan där igen och det är skönt!

Efter skolan cyklade jag hem, så på vägen kom en lös hundvalp springandes. Den följde med mig ända hem men jag hade verkligen inte tid att ta hand om den, så den fick springa iväg. Hoppas han eller hon hittade hem igen! När jag kom hem var min syster hos oss, var länge sen jag träffade henne. Jag slängde i mig lite mat och åkte vidare till Alice dagis för att hämta henne. Sen har jag varit barnvakt hela eftermiddagen och busat massor och tittat på Pippi. Himla mysigt!

Långt inlägg om en lång dag.

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: Tack:D köpte den på vero moda.



Hoppas att hundvalpen hade ens nån matte:S

2008-12-05 @ 11:25:03
URL: http://lienes.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback