ÄLSKLINGSHELG

Bilder från nyår förra året.

Tänk att det snart har gått ett helt år sen det var nyår förra året. Tiden går så otroligt fort. Jag minns det som igår när jag stod och sminkade mig och gjorde mig iordning, sen när klockan slog tolv stod jag ute på älsklingens balkong. Har nog aldrig sett så mycket fyrverkerier!

Just nu har jag det ganska så fullt upp med mycket i skolan. Har matteprov på tisdag som jag måste plugga mycket inför och göra klart alla uppgifter. Sen på måndag ska en hemsida vara klar, den behöver bara putsas till lite så är den klar, men även lite småpill kan ta lång tid. Imorgon åker jag till min älskling, så jag lär inte få något gjort i helgen (blir heller inget bloggande då, men det är ni vana vid nu).  Vet inte vad vi ska göra i helgen, blir nog mest bara mys hemma. Som det brukar bli!

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback