FLER BILDER FRÅN KRETA


Det är alltid lika hemskt att flyga, speciellt att lyfta och landa, men vi klarade det även denna gången.


Jag kommer alltid att minnas poolen för jag har ett ärr på knät sedan jag skar mig på en kant. Jag tycker nästan bättre om närheten till en pool än närheten till havet. I havet vill jag inte hålla på och simma under vattnet och att få en kallsup med saltvatten är ingen höjdare.


Fin bild som vi lyckades ta med självutlösaren. Dock var kameran riktad lite för mycket uppåt.


Det blev även en hel del bilder på oss själva.


En till bild på oss. Sjalen som jag har på mig köpte jag i en liten affär i Chania för ca 150 kr. Ett riktigt kap!


Chania är verkligen en vacker stad, dock blir man halvt galen på inkastarna till olika restauranter som finns nere vid vattnet. De gör nästan vad som helst för att få en att äta på deras restaurant. Gratis drinkar, gratis glass...


Vi två på en av alla de mysiga små gatorna.


På promenad från Platanias tillbaka till vår by Agia Marina.


Sista kvällen satt vi på balkongen och spelade kort och gjorde fransk manikyr. Blev riktigt fint för att vara första gången som jag verkligen hade tid och tålamod till det!

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

härliga bilder! :)

2008-08-23 @ 13:04:52
URL: http://glitterandbling.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh vad underbart :) Hade inte tackat nej till en greklandsresa dirkekt.



Men polly är ju supergott så det förstår jag.

2008-08-23 @ 13:21:05
URL: http://froggie.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback