EN HELG FYLLD AV FESTLIGHETER

Helgen har varit full av festligheter för att fira att jag fyller år på tisdag! Igår hade vi middag för Petras familj och lite andra bekanta. Det var som alltid lika trevligt och jag fick många fina presenter. Så tack till er!
Idag kom mina syskon Åsa och Jens med sina familjer för att fira mig. De var som alltid lika underbara och man kan ju inte bli annat än glad i deras sällskap! Jag fick precis vad jag önskade mig så det var superbra så ett stort tack även till er! Här är det som jag fick (dock får jag av mina föräldrar på tisdag och av min älskling på fredag):

♥ Fin vit lantlig ram

♥ Handkräm, body och ansikts peeling, badskum, tvål

♥ Örhängen

♥ Ram med foto på mig och Petra i

♥ Blommor

♥ Fotoalbum

♥ En sten som var målad som ett marsvin

♥ 2 doftljus

♥ Christiana Aguileras parfym

♥ Vågtång - OBH Nordica Artist Wave Maker

♥ Presentkort på H&M

♥ Armband från Ms Bijoux


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback