TAR EN PAUS I BLOGGANDET

Jag kommer inte blogga lika mycket som jag gjort tidigare nu framöver. Det är helt av personliga skäl och inget som jag tänker prata om här. Jag kommer inte att sluta skriva helt, men trappa ner på det och hålla mig till ett inlägg om dagen, om jag känner att det finns något som är värt att ta upp och det brukar det ju finnas.

Jag bloggar för min egna skull. För att ha något att ägna mig åt när jag saknar Jalle som mest. För att ha något att spendera rasterna i skolan med. Jag är stolt över min blogg och vad jag har byggt upp. Jag kommer aldrig att bli en stor blogg, det är heller inte mitt mål, utan jag är och förblir liten. De som hittar hit är välkomna och jag är tacksam för alla snälla kommentarer. Dock så bloggar jag för min skull, bara min. Jag bloggar inte för att få uppmärksamhet eller för att bli stor och tjäna pengar. Utan för min skull. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Tillis

synd,gillar din blogg:)
sv:Hm,ioförsig men jag har sett det här på bloggen...de där med att komma ihåg saker är helt enkelt inte min grej; )
ha de asfint tjejen.

2008-04-07 @ 16:03:04
URL: http://silke.tjejsajten.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback