NY SÄNG SKA KÖPAS IDAG

image648
Denna väskan finns på Asos för £150. Jag tycker att den är jättesöt. Fint med en väska som sticker ut lite!

Idag ska jag med mamma och pappa till Jönköping och köpa en ny säng åt mig. Äntligen får jag väl säga för det var i julas som jag fick veta att jag skulle få en ny. Det blir skönt med lite större plats åt mig och älsklingen. Nu ligger vi i en 90 säng och den nya blir 1,20. Lite skillnad iaf.

Jag hoppas att vi äter på IKEA för jag är sugen på det. Jag och Jalle brukar gå till IKEA i Älmhult och äta ibland, men oftast blir det bara en korv. Det är billigt och gott!

Nej, nu ska jag ta och äta frukost och fixa mig lite. Tänkte titta på reprisen av Talang som kommer 11:30. Missade ju det i fredags för hockeyn var mycket viktigare!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag förstår att det är jobbigt, och jag menade inte på att det inte är orättvist men att man inte kan bli arg på t.ex. mig då för att jag inte har valt att ha det, utan på orättvisan kan man bli arg, men inte på dem som inte har ett långdistansförhållande.

2008-04-20 @ 11:23:20
URL: http://imbobbybrown.blogspot.com/
Postat av: twices

vilken söt väska! :D

2008-04-20 @ 14:03:29
URL: http://www.twices.webblogg.se
Postat av: Fanny

kul med ny säng :)
jag brukar också äta på ikea ibland, det är som sagt gott och billigt :)ha en bra dag!

2008-04-20 @ 14:22:21
URL: http://kallaspinglan.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback