MODERNT ELLER LANTLIGT?

image674


Några hundra meter från mitt hus byggs det nya hus och helt nya kvarter trollas fram. Jag kan inte låta bli att drömma om ett riktigt snyggt hus, men jag dras mellan ett modernt eller ett lantligt. Drömmen vore ett lantligt hus som jag själv med lite hjälp renoverar invändigt precis som jag vill ha det. Men självklart skulle jag inte tacka nej till ett hus likt det på bilden! Om man vill få inspiration och ännu mer drömmar så kan man kolla på hus här.

Fast som med så mycket annat så är det bara drömmar... än så länge.

Hur ser erat drömhus ut? :)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Faktum är att jag ska flytta till julen, till min mammas mans pappas hus och det är typ ute i skogen och verkligen jätte stort och där ska vi inreda om allt precis som vi vill, och jag ska få tre rum på en övervåning som jag ska bo på och inreda om helt själv, så det tycker jag är mysigt, fast de husen är såå snygga, dock tycker jag vissa har förstora fönster så om de ligger centralt kan man se in exakt vad dem gör, och det hade INTE jag velat, xD Men du har inga bra tips om hur jag skulle kunna inreda mina rum? det är ett sovrum, och två andra rum, som typ går ihop i varandra lite, men det är stort.

2008-04-26 @ 08:51:45
URL: http://imbobbybrown.blogspot.com/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback