JAG HAR EN PASSION FÖR VÄSKOR OCH SKOR

image598 image599
Titta bara på dem. Hur snygga är de inte? Kommer från Asos och kostar  £25.
Jag har skrivit tre inlägg idag. Ett inlägg där jag berättade att jag ska "ta en paus", ett bildinlägg och sen detta. Känns ganska så lagom för jag har knappt spenderat någon tid vid datorn.

Jag har varit dålig på att träna de senaste veckorna. Riktigt dålig. Till och med usel. Jag skulle tränat idag, men vad gjorde jag? Jag sov. Så går det när man pratar med sin pojkvän på nätterna, då blir man trött i skolan och sover när man kommit hem. Men jag vill inte sluta prata med honom, för det är så svårt att sluta när vi väl börjat. Så jag är hellre trött då. På tal om sova så ska jag lägga mig nu. Nattinatt.

(För er som väntar på svar på kommentarer så kommer det, betar av några åt gången, men jag svarar i alla fall på alla!)

Kommentarer
Postat av: Emma

Är du sugen på att delta i en tävling, kika in detta inlägg då;

femtondejuli.blogg.se/1207595396_min...rsta_tvlin.html

2008-04-07 @ 22:50:52
URL: http://femtondejuli.blogg.se
Postat av: Tillis

sv:okej va bra:)haha,tycker du?joo jag tycker den e ganska fin jag med,känns somrig oså:Dska bara göra om headern,den ser ut som jag vet inte vad,inte är den kul iallfall,hahahhaa....

Går la för sig.Men hjälp människa vilka betyg du har!Jag satsar mer på gymnasiet,jag får inte satsa mer än vad jag gör för mina lärare,dom tror ajg bränner ut mig dåXD Nu har jag 250 i poäng,så det blir spännande att se vad jag får för slutbetyg.Har 1000 saker att göra nu så det blir en hel del pluggande.Ska försöka höja mig i några ämnen,men som sagt,betygen på h.s är ganska onödiga om man tänker efter.....det borde dom gå ut med mer!
hoppas vi ses någon dag,kram!

2008-04-08 @ 07:27:43
URL: http://silke.tjejsajten.se
Postat av: Caroline

Väldigt fina skor. Fast jag skulle föredra en annan färg då jag inte klär i grönt.. finns det?

2008-04-08 @ 08:09:26
URL: http://carolineklaesson.blogg.se
Postat av: Jenna

Hej, nee inge vidare bättre. Kanske att svullnaden lagt sig men allt är kvar i ansiktet.. Medicinen verkar inte vilja bita i dehär.. Nee fortf ingen som vet :/ Jätteskumt detta! Tack för att du frågar =) Det uppskattas! Kramar

2008-04-08 @ 09:16:01
URL: http://jennaj.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback