JAG ÄLSKAR ATT SHOPPA!

I morgon ska jag verkligen komma hem med sånt som jag vill ha. Jag ska leta tills jag får ge upp om jag inte hittar det jag vill ha på direkten. Vi börjar troligen med att kolla läget på stan och sen åker vi buss ut till Ikano och går i affärer även där.

Det jag ska leta efter är:

♥  Svarta tygskor
♥  Blommigt linne från H&M
♥  Fodral eller body från Gina Tricot eller Monki
♥  Stor vit ziphood från BikBok

                                                                
image570


Tänkte tipsa er om denna otroligt fina klänning som kommer från H&M.
Jag var sugen på den innan idag, men nej, jag har inte råd till det och dessutom har jag redan en liknande vit. Man kan inte få allt man vill ha. Men om du tycker att den är värd 298 kr så passa på.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback