IDAG ÄR JAG PÅ ETT STRÅLANDE HUMÖR

image646





Jag är på riktigt bra humör idag!
Det mesta känns bra faktiskt. Hv71 vann sm-guld igår, det är skönt med fint väder ute och idag har jag saker som jag ska göra, till skillnad från andra lördagar då jag mest tar dagen som den kommer. Jag ska handla, beställa från Ellos, gå ut och gå med Petra, få min klänning som hon köpte igår och så ska jag pyssla lite här hemma. En sak är tråkig bara och det är att älsklingen inte fick med sin mobil hemifrån när han åkte till sin syster, så jag kommer inte
höra av från honom förens ikväll.


Jag försökte ligga kvar länge i sängen, men det gick inget vidare. Pappa har gått runt i vår trädgård med en mossrivarmaskin så det var helt omöjligt att somna om med det dånandet. Men det var i och för sig bara bra för då kom jag upp ur sängen.

Är inte kappan som tjejen har från Monki bara så jäkla snygg?





Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback