HV71 VANN I GÅR OCH JAG TIPSAR OM ETT SÖTT LINNE

image627
Nu är det två dagar sen som jag skrev. Ni får ursäkta men jag har haft fullt upp!

Igår var jag nämligen på hockey och såg den 4:e sm-finalen mellan Hv71 och LHC. Hv vann med 5-1och det var så himla skönt, dessutom så spelade de riktigt bra så jag tror att det kommer gå bättre för dem framöver.

Detta linne finns på H&M och kostar bara 79:50 kr. Så himla fint och billigt! På söndag har mina föräldrar bestämt att vi ska åka och köpa en ny säng till mig, något som jag väntat på sen i julas. Men nu ska det i alla fall bli av om inget annat kommer i vägen. Det blir skönt att ha en större säng sen så jag och älsklingen kan breda ut oss lite mer, fast jag vill ändå ligga nära honom.

I alla fall så kanske jag köper linnet då! :)

Kommentarer
Postat av: agisa

linnet var riktigt nice.. och billigt!

2008-04-15 @ 16:04:09
URL: http://aggisa.blogg.se
Postat av: Fanny

Jaa den var bra :)
Hihi, nej ingen fara.
Fint linne!

2008-04-15 @ 19:53:23
URL: http://kallaspinglan.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback