GRYMMA TAPETER

image703

image704


Jag har nog aldrig sett en snyggare tapet än den första med trädet. Är den inte grym? Jag tycker att båda är så jäkla snygga! Skulle absolut inte tacka nej till att ha dem hemma hos mig. Dock så är de väldigt dyra och går på runt 5000 kr. Vill du se ännu fler kan du kolla in Yourwallpapers kollektioner.

Jag ska sluta lite tidigare idag för att gå upp till stationen och hämta min älskling. Vi blev lite oroliga igår för tågen som han ska åka med var inställda pga skogsbränder, men de verkar vara igång idag! Tur det nu när vi väntat så länge på att få ses. I alla fall så kommer lovet bli underbart, det kan inte bli annat när jag spenderar det med honom! Ikväll ska vi kolla på en Majbrasa vid Stadshuset och så ska vi hem till Petra och äta middag och ha det mysigt!

Jag kommer inte blogga något i helgen, som vanligt när jag är med min älskling. Så ni får hålla tillgodo med gamla inlägg! 

Ha det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

Svar: tack för att du gillar den :) Jag syr inte efter mönster utan har skissat en skiss för hur jag ville att den skulle se ut, sen så mätte jag direkt efter mina kroppsmått! Jag tror att det är vanligt bomullstyg som jag har använt, det är inte stretchbart iaf! Sen som undertyg tog jag bara ett nätaktigt tyg :) hoppas du har fått svar! kan sen kanske fösöka rita ut alla delar jag gjorde om du skulle vilja det :)

2008-04-30 @ 12:28:06
URL: http://shadyblonde.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback