GODMORGON, ELLER KANSKE GODDAG?

Det känns rikigt skönt med fredag. Jag och Pernilla jobbar med vårt arbete och det känns jättebra, blir så himla fint! Vi åt nyss varsin kycklig och currybaguette i matsalen. Gottgott. :)
image569
Jag har lite ångest för i morgon.
Jag och petra ska åka till Linköping och shoppa. Det kommer bli så himla kul, men jag skulle behöva spara på mina pengar. Utan sommarjobb kommer jag inte få några pengar i sommar, och det är mamma och pappa flitiga med att påminna mig om. Men jag kan ju spara ihop pengar tills dess, det är ju två månader kvar. Fast två månader är inte så lång tid...

Ikväll ska jag bara vara hemma, ta det lugnt och titta på Körslaget. Tycker att det är ganska så bra faktiskt!     

Uppdatering: Körslaget är visst i morgon. Får bli talang 2008 istället!

Kommentarer
Postat av: Tillis

men hallå,är inte jag supertrög kom jag på just?jag har ju inte gratulerat din o sebastians förlovning?JAG SKÄMS!förlåt mig!
iallafall,massa grattis till er!:D
ha en go helg!

2008-04-04 @ 12:26:25
URL: http://silke.tjejsajten.se
Postat av: malin (:

hehe jasså okej okej. nice. jadu, allt är bra med mig. har dock varit en mucho tråkig dag. usch, sicken tråk väder. sjävl då? allt bra? :D

2008-04-04 @ 13:29:54
URL: http://maalle.blogg.se
Postat av: Dita

sv; ååh vad kul :D älskar att komma hem me påsar :) nee tror inte att det finns i andra färger :( var nere på stan igår och hittade i den färgen men inte i andra, antar att det inte finns...Hoppas du hittar det du letar efter :D

hare bra*

2008-04-04 @ 15:44:10
URL: http://diitaa.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback