FOREVER 21

image653


Om jag hade pengar så skulle jag absolut beställa några klänningar från Forever 21. Det finns hur många fina som helst och de kostar bara runt $20 styck. Man skulle ju verkligen passat på nu när dollarn är så låg! Den stora nackdelen är att tullen och frakten kostar ca 500 kr.

Min personliga favorit är den längst upp till höger. Tänk en varm sommardag, bruna ben och så den vta klänningen. Helt perfekt!

Jag är jätteivrig att få komma iväg till träningen. Ivrigare än någonsin nästan, inte för själva träningen men för att få röra på mig. Tänkte att jag skulle ta en skön promenad ner dit och sen gå hem efter med. Julia följer inte med idag så jag får gå ensam, men som tur är så är det ju inte mörkt förens efter 21:00 och då har jag kommit hem.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin klänning=)

2008-04-25 @ 23:31:47
URL: http://smultronet1.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback