EN DAG I VÄRNAMO, KUNDE DET INTE VARIT ÄLMHULT?

image612Min älskling får vara gästoutfit här dagen och hela helgen till ära. T-shirten kommer från Jack o Jones och kostade, om jag inte minns fel, 299 kr. Jag älskar Jalles stil för den är enkel men ändå så jäkla snygg!

Idag har det faktiskt varit en bra dag. Jag gick upp tidigt och åkte till Värnamo med skolan. 2 timmar tog det. Kändes faktiskt inte alls som så lång tid konstigt nog, när jag och Jalle brukade åka buss till varandra så kändes de 2 timmarna och 20 minuterna som en evighet. Pernilla var i alla fall gullig och sov hos sin farmor i går, så hon kunde åka med mig från Tranås. Egentligen skulle hon klivit på i Aneby en halvtimme senare.

Dagen har vi spenderat genom att lyssna på olika personer från olika företag, bland annat Bestseller, Grand Shoes och Schenker. Det var väl intressant men vissa saker orkade jag inte lyssna på. När man inte har ätit på flera timmar och är extremt kissnödig så är ju inte precis koncentrationen i topp. Dagen avslutades med Dogge Dogelito som pratade om sig själv och sjöng lite. Han var i alla fall rolig. Det var utlottning av massa presentkort med under dagen. Tror ni att jag vann? Självklart inte.

I morgon ska jag åka till min älskling. Äntligen. Har fixat med skjuts till skolan, eftersom att jag inte kan cykla med mina väskor och jag ska direkt till tåget efter skolan. Syrran ställer upp och skjutsar. Hon är guld värd!

Hon färgade förresten mitt hår innan.
Jag älskar när det är nyfärgat för den röda färgen som jag använder är så snygg! Jag använder Schwarzkopf Brilliance, Romantic Red. Jättebra färg verkligen!

Nu känner jag att det blev mycket text, men det får ni stå ut med! :)
Jag måste ta och hoppa i säng snart så jag får sova mycket. Jag önskar att jag är mer pigg imorn för det, men det är jag inte. Min kropp fungerar inte så tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Tillis

sv:haha,men söta lilla du!klart du får,jag tycker din bakgrund är skitskön men för allt i världen ,ta min om du vill:Djag har ju själv snott den från ngn tapetsida så...(A)

haha,jag har lätt för mig men känner att jag är nöjd med mina betyg o jämför inte med nån annan:)jag kom ju in där jag ville,så att säga..::)

hur gick det att vakta alice?
svejs

2008-04-11 @ 15:46:04
URL: http://silke.tjejsajten.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback