DISTANSFÖRHÅLLANDE

image660


Klänning och väska från dElias. Där finns det mycket fint! :) Jag är verkligen inte haj på Photoshop Elements som finns här i skolan, så därför blev inte bilden så fin som jag önskat.

Jag har inte fått något gjort denna lektionen. Dåligt, jag vet, men jag ligger ändå före så det gör inget! Jag har pratat lite med Therez om distansförhållande och hur mycket man lär sig att uppskatta varandra, att ens kärlek blir mycket starkare och att man lär känna varandra på en annan nivå. Det är tufft, men hon har uppmuntrat mig att det finns ett slut, och det är när Jalle flyttar till mig och vi äntligen får vara tillsammans.

Jag vet att det har varit mycket prat om Jalle nu och att jag saknar honom, men det är för att jag verkligen saknar honom. Vi har varit ifrån varandra i snart två veckor och det känns. Om en vecka så kommer han iaf till mig och då får vi njuta av 5 underbara dagar tillsammans. ♥

Kommentarer
Postat av: Therez

Vad gullig du är! :) Hoppas du får en underbar dag, och du det är din blogg och du får skrive precis hur mycket du vill att du saknar din kärlek!

Kram hela dan!

2008-04-23 @ 11:11:58
URL: http://www.therezz.blogg.se
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) trevligt :) bor vis söder och går på sverigefinska. ska börja st:eskil på hösten :)

2008-04-23 @ 16:08:09
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: Fanny

Jaa taack :)
Okeej va bra :D
Snygga kläder!

2008-04-23 @ 17:37:20
URL: http://kallaspinglan.blogg.se
Postat av: Therez

Vi reste så i ungefär 4 månader, sedan flyttade han till en annan ort som "bara" låg 40mil från mig så då bilade vi till varandra istället. Men det kostar en hel del också. Hihi. Inte bara pengar utan tid dessutom. Tog ju alltid över 4 timmar att resa. Men jag blev less på det och sa sedan upp mig frå mitt jobb och flyttade hit (Luleå). Hihi!

Tack sötis! Viktnojjan har jag för att jag tycker jag väger för mycket. :( Jag har helt enkelt hjärnspöken. Vissa dagar känner jag mig nöjd och vissa absolut inte. suck. Men men jag antar att vi bara är sånna. :O

Kram till dig!

2008-04-24 @ 20:09:08
URL: http://www.therezz.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback