Torsdag

Idag hade jag sovmorgon till 09:15, skönt. Jag behövde sova lite...
Skolan började med engelska, vi tittade på The Beach, den är bra men idag spårade den ur lite. Huvudpersonen har blivit aningen störd i huvudet och tänker att han är med i ett tv-spel. Tråkigt, för början av filmen var riktigt bra.

Sen var det Handel, jag jobbade typ ingenting. Är klar med allt... men nyss fick jag ännu mer att göra av Eva. Massa uppdrag där man ska hjälpa ett företag, designa deras kontor och skapa affärsbrev och en logotype och sånt.
Ska ha redovisning av reklambladet som vi jobbat med på onsdag, så jag måste göra ett stolpmanus till det med, men det fixar jag hemma.

Sen var det dags för Matte, vi jobbade lite i boken och sen så fick vi en liten lapp, så skulle man vika den och få två vita och två grå rutor. Jag försökte verkligen lösa det och sen när jag och Carro kom upp till datasalen så sa Julia hur man skulle göra. Men vi lämnade den till Elin, matteläraren, i alla fall... den som löste den först skulle vinna ett pris. Vi vann !

Nu har jag haft ännu mer Handel.. har lång rast nu i över en timme. Sen ska vi ha Svenska. Får nog skriva bokrecension då eller nåt. Jag vill bara hem och vila !

Ikväll ska vi vara barnvakt åt Alice, världens sötaste unge : ) Det kommer säkert att gå bra.

Måste dra nu för treorna ska ha salen... har inget att göra. Så tråkigt : (

SAKNAR MIN SEBASTIAN SJÖSTEDT.

PUSS !

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback