SKOLAN ÄR TRÅKIG !

Nu sitter jag här igen och har tråkigt...
Teatern var ganska så bra, den var rolig, men samtidigt så kan man ju inte skratta, för den handlade om utvecklingsstörda.. Det känns inte så snällt.

Det var äcklig mat idag, tur att knäckebröd finns. Men jag kommer inte hålla mig på ett tunt knäckebröd hela dagen ! Blir väl till att köpa någon fralla sen. Jag brukar oftast dö av hunger sista lektionen på tisdagar... Förstår inte hur jag kan bli så hungrig, eller det är inte så konstigt egentligen. Äter man inget på 7 timmar så blir man hungrig, det är konstigt om man inte blir det !

Jag ska ha prov i Info och Layout om en kvart. Det blir nog inga problem, hoppas jag ! Bara jag tar det lugnt och slappnar av.

Saknar min älskling.. Vill verkligen kyssa honom nu. KYSSSSSSSSSSA MASSSSSOOOOR.
Men jag får vänta tre veckor till. Hur ska jag klara det?
Funderar på att åka ner till honom utan att betala, men vi ska nog till mormor nästa helg och hjälpa henne städa hela sin lägenhet, byta gardiner och sånt. Sen helgen därpå är det typ "bara" en vecka kvar. Men jag kan ju dra ner då, får se....

Ska ha prov nu, önska mig LYCKA TILL !

PUSS !

Sebastian, jag älskar dig.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback