Onsdag idag

Måste säga att trots att jag nästan somnade på spanskalektionen så känns det som att det kommer bli en bra dag. Älsklingen och jag pratade igår och det känns som att allt håller på att bli bättre, det är inte helt bra, men bättre än innan och det är jag så himla tacksam för. Berättade för honom hur jävla dåligt jag mått vissa stunder och vad som rört sig i mitt huvud då. Då förstod han att jag verkligen varit ledsen, för innan har det känts som att han tvivlat på det.

Sitter i skolan nu, ska snart ha handel, är snart klar med allt där så det känns bra. Behöver inte stressa med något.
När jag kommer hem så har jag bestämt att jag ska lägga mig nere i källarn med mitt täcke och sova lite, för just nu vill jag bara hem till sängen... Ska träna sen med vid klockan sju, Step up ikväll. det var inget förra veckan så det ska bli jättekul : )

Måste dra nu för de ska ha lektion i datasalen.

Skriver mer sen.

PUSS !

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback