Närmare helgen iaf

Jag vet snart inte vad jag ska göra. Hur jag ska få allt bra igen.
Det mesta känns jobbigt just nu. Jag vill bara ha lov så jag kan få vara med Jalle. Att vara ifrån honom i en månad funkar inte. Det har jag verkligen insett nu. Det går inte.
Ge mig lov nu.

Sitter i skolan.. har inte börjat än efter lunchen men det gör vi nog snart. Jag pluggade ingenting igår. Dåligt av mig. Hade verkligen ingen energi. Det var som att jag var någon helt annan stans. Allt gick så fort men samtidigt så segt. Idag har jag varit mer effektiv, har insett att jag måste ta tag i det, även fast jag inte orkar. Så idag har jag nästan skrivit klart bokrecensionen, lämnat in stolpmanuset och börjat på uppdragen i Word-boken.

Slutar vid 15:20 idag. Sen ska jag cykla hem och sen till Petra. Skulle kanske jobba men det pallar jag verkligen inte. Har ingen tid till det heller. Ska sova hos Petra inatt, ska bli skönt att träffa henne lite. Jag behöver det. Vi ska kolla lite film och bara ta det lugnt, hjälpa mig med spanskan måste hon med. Får se vilka filmer det blir, vet inte vilka hon lånat hem.

Har inte så mycket mer att säga.
Inte mer än att jag vill ha det bra.
Att jag vill vara med dig älskling.
Att jag vill ligga i din trygga famn.
Att jag vill känna dina läppar mot mina.
Att jag vill få bekräftelse och kärlek.

6 dagar kvar nu. Det klarar jag.

PUSS !

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback