Jobbig dag : (

Sista lektionen nu. Jag har sån jävla huvudvärk : (  Nyss hade vi svenska, jag redovisade mitt arbete om Tranås. Ville inte idag men såklart så fick jag göra det. Så fick jag svinont i huvudet när jag stod och pratade, men det gick bra iaf, även fast det inte kändes bra. Jag är bra på sånt, får försöka tänka på det när jag känner mig osäker.

Hade filmkväll med Petra igår. Det var mysigt. Hon hade lånat hem Brokeback Mountain, Break Up och en till som jag inte vet vad den hette. Den såg vi inte iaf så det spelar ingen roll. Vi började titta på BM vid klockan åtta, så pausade vi vid nio för att kolla på Desperate Housewives, sen fortsatte vi med filmen igen efter. Den var bra, vacker på något sätt. Handlade om förbjuden kärlek, sen att den handlar om två killar får en att tycka att det är starkt av de som gjort filmen och filmat den. Det var dock lite svårt att hålla sig vaken i slutet för den var över två timmar lång. Efter den så började vi se på Break Up, jag hann inte se mycket innan jag somnade, så vaknade jag igen i slutet. Så när klockan nästan var ett gick vi och la oss. Var verkligen skönt att få sova då..

Imorse vaknade jag av två olika klockor. Petras och min. Ville verkligen inte gå upp. Konstigt när jag inte fick följa mina vanliga "morgonrutiner".  Men vi kom till skolan i tid iaf. Petra var med mig på min spanskalektion och hjälpte mig lite. Resten av dagen har flytit på som vanligt. Tråkigt har det varit.

Jag skulle bara kunna skrika rakt ut nu för vissa personer är så jävla jobbiga. Det finns inga värre än de tillsammans. De bara stör hela tiden! ÅHHHHHHHH. Speciellt med mitt huvud som sprängs. Men nu kom en räddande ängel och flyttade på dem, så långt bort som det går. Haha.

Jag vill bara hem nu. Så måste jag skriva rent en bokrecension och sen ska jag träna.
Hoppas att älsklingen hör av sig till mig. Vill att han ska det.

Älskar dig Sebastian Sjöstedt. Mest.

PUSS!


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback