Helg

Helgen har hitills varit lugn, skönt det ! Gun är här så vi har umgåtts och gått en sväng på stan och lite sånt trevligt : )

Nu är jag rastlös, som jag brukar vara när jag saknar min JALLE hemskt mycket. Det är så himla jobbigt. Men snart en vecka kvar nu iaf, sen så har vi klarat en hel månad utan varandra. Jag vill aldrig mer vara utan honom så länge.

Lämnade in min mobil innan idag, var arg och sa att jag tyckte att jag skulle få en ny, men så måste den tydligen in på lagning först, och om det inte är några problem med att fixa den så får jag en ny. Men det får jag troligen inte för de ska bara byta mjukvaran på den.

Jag älskar min Jalle mest av allt, men jag har blivit lite småkär nu, i en låt...
Min favorit just nu är verkligen

Timberland feat One Republic - Apoligize

Så himla fin är den !
Min stil : )

Ska gå och göra något annat nu, tv kanske... får se, troligen så hamnar jag i soffan.

PUSS !

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback