En tom dag..

Hejhej !

Idag har allt känts tomt, har inte hört av från älsklingen på hela dagen :(
Skolan var okej, det som gjorde dagen var mitt och Hannas lunchprat <3 Tur att det finns männsikor som henne som kan lysa upp en tråkig skoldag !

Det regnade förstås när jag cyklade hem, vilket jag inte blev gladare av... När jag kom hem åkte vi till Jensa och hälsade på lilla Alice. Så himla söt är hon ! Och jag är världens stoltaste faster : )
Sen när vi kom hem igen så bakade jag kladdiga cholkladmuffins, de blev goda, inte så stora, men det viktiga är ju smaken...

Så vid halv åtta körde pappa mig till idrottshuset, jag pallade inte cykla i regnet... Så tränade jag intensivpass tillsammans med Petra, Stina och massa andra. Petra och jag flummade endel och fuskade när det blev jobbigt :D Men jag märker skillnad från förra veckan, det passet är inte alls lika jobbigt nu, fast det berodde kanske på att vi inte gjorde allt !

I morgon blir det soft hela dagen : ) Två lektioner på morgonen, sen cykla hem och käka... Sen åker jag och mamma ner på stan och köper en mobil till mig ! Äntligen ska jag få den. Jag har väntat på att den ska komma ut nu ett bra tag. En Sony ericsson w910i är det. Den finns i rött och svart men jag tror att den röda är den rätta för mig. Har hela tiden sagt att jag ska ha en svart mobil, men den känns lite tråkig och dyster. Fast jag kanske ändrar mig när jag får se den i verkligheten imorn.. Jag kommer faktiskt sakna min gamla mobil lite, blir ovant att börja smsa på en ny och så ska jag lära mig den. Har en Samsung nu, den har verkligen hållt för allt ! Regn, att bli tappad på asfalt och slängd i väggar och lite sånt :D Tror att jag måste vara mycket mer försiktig med den nya...

Nu ska jag glo på tv en stund, eftersom att mannen i mitt liv ändå inte svarar...
Så ska jag lägga mig tidigt ikväll. Måste försöka få mer sömn i natt än igår, annars kommer jag somna i skolan imorn !


PUSS !

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback