Nu börjar allt igen

Lovet var fantastiskt. Tillbringade helgen i Stockholm tillsammans med Petra och sen kom älsklingen till mig på måndagen. Så hade vi en hel underbar vecka framför oss..

På måndagen myste vi bara och kollade på tv, han kom vid 17:47 så vi hann inte så mycket den dagen.
Sen på tidagen gick vi på bio med min mamma, Råttatouille. Den var bra !
Tiden går alltid så fort när vi är med varandra : /
Vi var på stan på onsdagen och min älskling med massa energi cyklade mycket snabbare än mig så han tillslut fick vänta på mig i uppförsbackarna. Men när jag väl kommit ikapp cyklade han ifrån mig igen...hmm. : | Aja, han är bäst iaf !
På torsdagen slappade vi mest, men sen på kvällen åkte vi till min skola och kollade på Sikta mot stjärnorna med de från Mossebo, utvecklingsstörda. Hur härliga som helst är de ! De mimade och var duktiga, så röstade man fram en vinnare, de jag röstade på vann : )
Sen var det bara en helg kvar av lovet, och vi spenderade den med att knappt göra någonting. Vi var inte ens ute, låg bara inne och tog det lugnt och myste och glodde på tv4 fakta och Discovery. Men det var mysigt.

Nu sitter jag här själv igen. Det är så jobbigt när älsklingen åkt för allt blir så tomt och tyst och kallt.
Det är verkligen skillnad på att vara två och en. Förhoppningsvis så kommer han hit igen om två veckor, jag hoppas verkligen det. Det är Öppet hus i skolan då så jag kan inte åka till honom, vi ska sätta upp en monter och håller på att arbeta massor till det nu, och lärarna kommer att bedöma vårt arbete, så jag vill nte missa det. Hur som helst så hoppas jag att älsklingen kommer hit då.

Nu ska jag nog lägga mig framför tvn en stund, låg där innan med och såg på One Tree Hill, men det skadar väl inte med en stund till. Ska iväg och träna sen, två pass. Jag tränade inte på hela lovet så det ska bli skönt. Hade älsklingen fått följa med så kunde vi tränat, men nu är det bara för tjejer så det gick inte.

Ha det gött.
Puss

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback