Mysig helg i Älmhult

Jag kom nyss hem från min kärlek. Helgen har varit underbar precis som alla andra när vi är med varandra.
Jag åkte i fredags vid 14:06, så var jag framme 15:52. Ganska lagom. Vi gjorde inte så mycket sen, handlade och myste bara.
Igår åkte vi till Sara, Daniel och Agnes och var där en stund. Åt våfflor och hade det mysigt ! Sen åkte vi vidare till Jalles mormor. Jag tycker så himla mycket om henne. Hoppas bara att det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen. Det blir inte så ofta tyvärr för vi åker ju inte alltid dit när jag är nere.
Idag har vi bara myst och handlat igen. Jag åkte hem redan vid tre. Enda tåget som jag skulle komma ända hem med. Det är så himla jobbigt när man ska åka hem. Man vill verkligen inte lämna varandra, men samtidigt så måste vi. Så ledsamt...

Nu sitter jag här. Ska snart äta gröt. Goe.
Får se vad jag mer ska hitta på ikväll. Måste nog plugga men det orkar jag inte. Det är inte Top Model på tv ikväll heller så det finns inget att se. Aja, nåt kommer jag alltid på.

Puss


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback