Friendsutbildning

Utbildningen är helt okej. Ganska så intressant faktiskt : ) vi får lyssna på när en kille berättar om massa saker, mobbning och så. Man får tänka efter en hel del.
Aneby-tjejerna har varit jätteduktiga och jobbat med saker till vår monter, så nu är vi snart klara. Jag och Sara ska bara göra klart broschyren, den blir assnygg ! Precis som jag tänkt mig.
Kommer nog att lägga in den här sen om det går.
Lite bilder från montern med.

Nu har min klass svenska. Jag sitter med lite. Fick precis ett häfte med noveller som vi ska läsa igenom och skriva en sammanfattning och omdöme om. Lite hinner jag nog läsa innan jag ska på utbildningen igen för den börjar om 20 minuter.

Så vill jag säga att jag saknar och älskar min Sebastian Sjöstedt. <3

Pussar

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback