Ännu en onsdag

Nu har snart halva veckan gått. Skönt det. Jag hade nyss spanska, var inte på den i måndags så jag trodde att jag missat massor, men jag jobbade ikapp det idag. Vi har börjat med ett arbete där vi ska skriva om valfritt tema, jag valde musik. Så idag skrev jag ut papper från Wikipedia på svenska och spanska, så ska jag få ihop det till ett arbete på något sätt. Jag har skrivit allt som jag vill ha med på svenska, nu måste jag BARA översätta det till spanska. Petra hjälp !

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv tio, då ska jag vara på friendsutbildning med alla kamratstödjare. Det håller på ända till tre, så jag får sluta en timme senare än vanligt.. menmen. Mamma var snäll och körde mig till skolan idag, det regnade, sen så kunde det vara halka med, fast det var det inte. Efter skolan ska vi åka och handla och jag ska kolla om mina Team Sportiabyxor + tröja äntligen är klara. Och så måste jag till Audio Video och fråga om de fått tillbaka min älskade mobil. Hoppas verkligen det för de har haft den i 13 arbetsdagar nu. Jag vill ha den. Synd att inte Jalle fick se den på lovet...

Ikväll måste jag plugga matte och så ska jag iväg och träna Step Up. Superhärligt !
Igår pluggade jag klart alla uppdragen så nu är jag klar med dem, eller nästan, har lite kvar på uppdrag 14 bara, men det är lätt fixat. Känns skönt för nu behöver jag inte tänka på det, kan bara koncentrera mig på vår monter till Öppet hus.

17 november är det Öppet hus i Holavedsgymnasiet. Vi kommer att ha en Turismmässa i B-huset och ni får gärna besöka vår monter om SMAKUPPLEVELSER.

Puss

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback