Supersnyggt

Har precis färgat håret. Det blev superfint! Ser ut som slingor typ, för underhåret blev rödare än mitt andra hår. Inte så konstigt eftersom att det var brun-svart innan. Det var syrran som färgade det. Hon är bäst!
Så som hon är för mig vill jag vara för Alice när hon växer upp. Den där coola som man bara älskar att göra saker med och som alltid ger en massa fina saker. Så vill jag med vara nu när jag äntligen har fått någon i släkten som jag kan vara sån för.

Ska snart kolla på Bonde söker fru, jag har för mig att det var idag med. Gulligt att vissa av dem fann varandra!
Sen vet jag inte vad jag ska göra, har inget att plugga på. Hur skönt som helst! Blir troligen till att ligga i soffan framför tvn och titta på det som mamma ska se.

Jag har börjat ligga och se på Discovery varje kväll samtidigt som jag smsar med Jalle, så blir det rätt sent. Måste sova tidigt ikväll så jag inte är trött imorn.
Eller hur är det egentligen? Om jag lägger mig tidigt ikväll, blir jag inte trött imorn på kvällen då vid ungefär samma tid som jag la mig? Om jag lägger mig sent ikväll, som jag gjort de senaste kvällarna, kan jag då att vara vaken länge imorn?

Puss

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback